Nejčastější dotazy

Než k nám zavoláte, zkuste najít odpověď zde :-)

 

Nejčastější dotazy ohledně nákupu na Bellazu.cz?

  • Jakým způsobem mohu zboží objednat?

Zboží si můžete objednat: přes e-shop www.bellazu.cz, telefonicky na +420 736 718 761, přes e-mail info@bellazu.cz

  • Jak mohu uplatnit slevový kód?

Získali jste slevový kód na naše zboží? Výborně. Jak ho tedy použít? V 1. kroku nákupu, tj. Váš Košík, je pole s názvem "Slevový kód". Vepište do něj kód pro získání slevy a klikněte na šipku ">". Sleva se Vám v tomto kroku odečte z ceny nákupu.

  • Musím se u nákupu registrovat?

Pokud u nás nakupujete poprvé a nechcete se zaregistrovat, tak nemusíte. V našem eshopu Bellazu.cz můžete učinit buď jednorázový nákup bez registrace, nebo můžete nakoupit také jako náš věrný a registrovaný zákazník. 

  • Jaká je cena za dopravu?

O všech cenách a způsobu dopravy zboží se dozvíte zde.

  • Jak mohu za zboží u vás zaplatit?

O všech cenách a způsobu, jak za zboží zaplatit se dozvíte zde.

  • Kde si zboží osobně vyzvednout?

Zboží si můžete vyzvednout na výdejních místech Zásilkovny. 

  • Co když si zboží nestihnu vyzvednout, mohu si rezervaci objednávky prodloužit?

To je u nás samozřejmostí. Stačí nás kontaktovat buď telefonicky na +420 736 718 761, nebo nám napsat na email info@bellazu.cz číslo vaší objednávky a my vám platnost objednávky prodloužíme.

 

Otázky o zboží na Bellazu.cz

  • Co když si nevím rady s výběrem zboží?
  • Jakou mám zvolit velikost?
  • Nemůžete najít konkrétní zboží v našem sortimentu?
  • Jak se starat o tylové sukně Bellazu?

 

Jak reklamovat nebo vrátit zakoupené zboží?

  • Pokud zjistím, že zboží nesplňuje moje představy. Mohu jej vrátit?

Ano, pouze produkty, které nejsou použité, je možné do 14 dnů od převzetí vrátit a to bez udání důvodu. 

Důležité: "Nejsou použité" znamená, že samotné zkoušení zboží v rámci 14 denní lhůty by mělo sloužit k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě odpovídáte obchodu Bellazu.cz za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodů?

Ano, pouze produkty, které nejsou použité, je možné do 14 dnů od převzetí vrátit a to bez udání důvodu. 

Důležité: "Nejsou použité" znamená, že samotné zkoušení zboží v rámci 14 denní lhůty by mělo sloužit k nezbytnému seznámení se s vlastnostmi a funkcemi zboží, a to v podstatě v takovém rozsahu, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě odpovídáte obchodu Bellazu.cz za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

  • Přijatý balík jeví známky poškození. Jak mám postupovat?

Pokud zjistíte poškození obalu či zboží při dopravě, doporučujeme takové zboží odmítnout převzít nebo vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození. 

  • Jak postupovat při reklamaci zboží?

 

  • Kam reklamované zboží zaslat?

Pokud  zboží na adresu: Bohdana Kurková Miketová, Sklad Bellazu.cz, Neukončená 738/9A, 725 29, Ostrava - Petřkovice.

  • Máte další dotazy?

 Neváhejte nám zavolat na +420 736 718 761 nebo napsat přes e-mail info@bellazu.cz